OQ zarządza marką GoodPlan - Open Qualis

OQ zarządza marką GoodPlan

GoodPlan_foto_1

Miło nam poinformować, że Open Qualis zajęło się kolejnym innowacyjnym projektem.  Od października 2017 r. firma koordynuje wprowadzenie na polski rynek marki GoodPlan, nowatorskiego przedsięwzięcia skierowanego do sektora business to business, którego głównym celem jest oferowanie firmom, instytucjom i przedsiębiorstwom specjalnie zaprojektowanych zestawów upominkowych opartych na zdrowej żywności.

Rynek zdrowych produktów w Polsce jest obecnie niezwykle ciekawy – stwierdza Iwona Plater-Zyberk,  odpowiedzialna za projekt w Open Qualis.  – Od kilku lat obserwujemy rosnące zainteresowanie konsumentów zdrową żywnością. Ludzie coraz częściej chcą podejmować dobre, odpowiedzialne decyzje związane jedzeniem i zdrowym trybem życia.  Problemem bywa jakość oferty, pewna powierzchowność przekazywanych klientowi informacji, także estetyka, można by powiedzieć, kultura wizualna opakowań. GoodPlan to synergiczny projekt, którego założeniem jest bezkompromisowa jakość wszystkich elementów oferty: żywności, informacji o niej, starannie, designersko zaprojektowanych funkcjonalnych opakowań, wreszcie fantastyczny, moim zdaniem, pomysł zaproponowania tego produktu sektorowi B2B  – nareszcie poza przewidywalnymi, standardowymi  prezentami  firmy będą mogły zadbać o relacje biznesowe oferując klientom i kontrahentom coś absolutnie unikatowego. Jesteśmy zaskoczeni ogromnym zainteresowaniem ofertą, które pojawiło się jeszcze w fazie wstępnych testów rynku – podsumowuje Plater-Zyberk.

Oferta GoodPlan obejmuje szeroką gamę produktów: od starannie wybranych miodów z renomowanych polskich pasiek, poprzez hit – tłoczone na zimno oleje roślinne o szczególnie silnych właściwościach prozdrowotnych, wyselekcjonowane nasiona i bakalie,  zioła i autorskie kompozycje przypraw, także kasze, płatki i rośliny strączkowe.

Oprócz wysokiej jakości i wyszukanej estetyki wyróżnikiem marki jest smak. Wszystkie produkty oferowane pod brandem GoodPlan pomagają nie tylko dbać o zdrowie, ale cieszyć się życiem.  Stąd częścią oferty stała się także świeżo wypalana kawa, naturalne, przetestowane pod kątem smaku słodycze, naturalne kosmetyki.

GoodPlan to pewna filozofia działania – jak mówi jedno z promujących go haseł – to planstworzony przez ludzi kochających życie dla ludzi kochających życie”. Jesteśmy przekonani, że tego rodzaju oferta skierowana do kontrahentów i partnerów biznesowych, także członków rodziny w ramach większych uroczystości rodzinnych,  będzie ogromną, mocną inspiracją w kierunku zadbania o zdrowie i jednocześnie afirmacji tego, co w życiu jest piękne: cieszenia się smakiem jedzenia, estetyką oferowanych produktów. Już teraz wyraźnie widać, że taka forma docenienia kontrahenta, podkreślenia  uznania, jakim go darzymy będzie cieszyć się ogromnym powodzeniem – dodaje Jakub Banaś, prezes Open Qualis.  Sam w tej chwili ze znakomitym skutkiem korzystam z produktów GoodPlan. Są świetne –  podsumowuje Banaś.

 

Już wkrótce oficjalne otwarcie strony GoodPlan. Obserwujcie fanpage Open Qualis, aby być na bieżąco!

 

Informacje na temat rynku zdrowej żywności w wypowiedzi Iwony Plater-Zyberk oparte są o raport instytutu badawczego IMAS International Sp. z o.o. Żywność ekologiczna w Polsce 2017.

 

good-plan